Veelgestelde vragen
Contacteer ons vrijblijvend voor al uw vragen via onderstaand contactformulier. Wij helpen u snel verder!
Leveren jullie aan huis?
De meeste aankopen worden gratis geleverd in Belgie.
Enkel voor grotere of zwaardere zaken zal u in bepaalde gevallen een leveringskost betalen.
Indien er een leverkost is verbonden aan uw aankoop, staat dit vermeld in uw winkelwagen.
Indien u liever een levering, inclusief montage wenst, kan dit ook op afspraak.
Kom langs in onze showroom te Mechelen, of contacteer ons via info@stocktopus.be
Zit er garantie op jullie producten?
Uiteraard, op al onze producten is een garantie van 2 jaar geldig.
Stocktopus staat bekend om zijn goede service, wij helpen u met plezier verder indien er zich een probleem zou voordoen met uw aankoop.
Wanneer is jullie showroom geopend?
Onze showroom is het hele jaar door geopend!
Maandag : 12u – 17u
Donderdag : 12u-17u
Vrijdag : 12-17 uur
Zaterdag : 10-17 uur
Laatste zondag van de maand open, uitgezonderd op feestdagen!
Hebben jullie alle producten in voorraad?
Zoals onze naam verteld proberen we ons voorraadpeil zo hoog mogelijk te houden om een snelle levering te garanderen.
Wenst u toch liever een bepaald product in aan andere uitvoering? Kom dan zeker even langs in onze showroom of contacteer ons via info@stocktopus.be
Hoe kunnen jullie verkopen aan zulke sterke prijzen?
Bij Stocktopus gaan we constant op zoek naar de leukste interieur items aan de beste prijzen.
We hebben leveranciers wereldwijd en importeren meubels rechtstreeks van de producent. Op die manier kunnen we de beste prijzen garanderen én kan je bij Stocktopus altijd een koopje scoren!
Je wilt een product bestellen maar er staat 'Beschikbaar via nabestelling'. Wat betekent dit?
Leverbaar via nabestelling houdt in dat we het product op dit moment even niet op voorraad hebben. Geen nood, je kunt gewoon bestellen! Wij zorgen ervoor dat jouw order gewoon binnen 2 tot 3 weken geleverd wordt.
Vaak is het betreffende product al wel besteld bij onze leveranciers. Zodra het product dan binnen is maken wij je bestelling compleet en verzenden we deze. Je hoeft hier niets voor te doen. Wil je zeker weten hoe lang dit gaat duren? Of heb je erg veel haast met een ander product uit je bestelling dat wel op voorraad is? Neem dan contact op, vermeld in de e-mail om welk product of om welk bestelnummer het gaat.
Wat als een nabestelling erg lang gaat duren?
Voor een zetel die niet op voorraad is, staat er steeds een vermelding van de verwachte levertermijn bij de omschrijving. Ook voor andere producten kan in uiterste gevallen een langere levertijd gelden. Dit kan gebeuren als het product ook niet leverbaar is bij de onze leverancier. We sturen je dan een e-mail of bellen je op om te melden dat het product even niet leverbaar is en geven je een indicatie hoe lang dit kan duren. Het is ook mogelijk dat we je een alternatief aanbieden. Je bent dan vrij om te beslissen of je wacht, je de bestelling annuleert, met terugbetaling van het volledige bedrag of een ander product uitkiest.